ספוטים

ספוטים

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר מבנים, בין אם זה מבני מגורים, מבנים מסחריים, תעשייתיים, מבני ציבור ועוד, אשר מותקנים בהם ספוטים על התקרה במקום גופי תאורה רגילים. הספוטים מחליפים את הנברשות הישנות וכן גופי תאורה בולטים אחרים אשר היה נהוג להשתמש בהם במשך שנים רבות.

הרעיון בספוטים הוא מאוד פשוט, ניתן להתקין אותם על גבי התקרה כך שלא יבלטו כלפי החוץ, אלא יוטמנו בתוכה. נהוג להתקין אותה הן בתקרות רגילות והן בתקרות נמוכות, כגון נישות גבס, כאשר לא פעם, הן מותקנות בחלק הפנימי של התקרה, באופן כזה שכלל לא רואים את הספוט אלא רק את האור שהוא יוצר.

ספוטים

השימוש בספוטים הוא מאוד פופולארי, בין היתר בזכות העובדה שהוא משתלב יפה בעיצוב הכללי של המקום ואיננו מפריע לעין. הוא יכול להתאים הן למבני מגורים והן למבנים אחרים, הוא מתאים בעיקר למקומות שרוצים ליהנות מעיצוב מינימליסטי, עיצוב בו אין הרבה דברים חשופים לעין ועדיין אפשר ליהנות מהעובדה שהוא מאוד פרקטי ונוח לשימוש.

צריך לומר, השימוש בספוטים הוא שונה מאשר שימוש בתאורה רגילה בהיבט נוסף. במקרים של גופי תאורה בחלל של חדר, אז נהוג להשתמש בגוף תאורה אחד, זה תלוי כמובן בגודל החדר, אך לרוב זה המצב. לעומת זאת, ספוט אחד לא יכול להספיק, ולכן נהוג להשתמש במספר ספוטים בחלל של חדר מסוים. נהוג להתקין אותם אחד ליד השני על מנת ליהנות מאור רחב ומגוון.

היבט נוסף שקשור לספוטים הוא, להבדיל מגופי תאורה רגילים, במקרה שלהם, כאמור, אנחנו יכולים להתקין אותם הן בתוך התקרה והן בחלקה החיצוני. מן הסתם, זה משפר מאוד את המראה וגם מטיב מאוד את עוצמת התאורה שאנחנו יכולים ליהנות ממנה. מן הסתם, זה מחייב אותנו להתאים את חלל החדר, לבנות תשתית מתאימה על מנת שנוכל להשתמש בספוטים בצורה שמתאימה לנו. בין אם זה אומר לבנות תקרה נמוכה ובין אם זה אומר להתאים את המקום כך שיהיה ניתן להתקין את הספוטים שיתאימו למבנה וכן לחלל החדר בו אנחנו מבקשים להשתמש בהם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד